بایرن مونیخ ۳-۰ زسکا مسکو؛ شروع مقتدرانه قهرمان

بوآتنگ و کیسوکه هوندا - بایرن مونیخ 3-0 زسکا مسکو؛ شروع مقتدرانه قهرمان

ترکیب اصلی بایرن دراین بازی، بدین ترتیب بود:نویر – رافینیا، بواتنگ، دانته، آلابا – لام – روبن، مولر، کروس، ریبری – ماندزوکیچ

و این بازیکنان هم درترکیب اصلی تیم میهمان قرار داشتند:آکینفیف – نابابکین، برسوزکی، ایگناشویچ، شنیکوف – کائونا، ورنبلوم – سوبر، هوندا، ویتینیو – موسا.

باواریایی ها با سادگی به این پیروزی رسیدند وتنها 5دقیقه برای بازکردن دروازه تیم میهمان زمان می خواستند. در دقیقه 5 بازی این داوید آلابا بود که از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه زسکا را باز کرد و قبل از اتمام نیمه اول، ماریو ماندزوکیچ با ضربه سر گل دوم بایرن را به ثمر رساند.

درنهایت این آرین روبن بود که با بهره گیری از پاس گل آلابا گل سوم بایرن را به ثمر رساند تا اولین برد تیم گواردیولا در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند.

باواریایی ها که شنبه شب با نتیجه 0-2 از سد هانوفر عبور کرده بودند، در مقایسه با آن بازی تنها یک تغییر درترکیبشان می دیدند و دانته جای دانیل فان بویتن را پر کرده بود.

باواریایی ها از ابتدا تا پایان کنترل بازی را در دست داشتند  و در دقیقه 5 آلابای اتریشی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه ایگور آکینفیف را باز کرد. بازی کاملا یک طرفه دنبال می شد و شاگردان پپ دائما به دنبال درهم شکستن خط دفاع تیم میهمان بودند.

ده دقیقه قبل از اتمام نیمه اول ماریو ماندزویچ بابهره گیری از پاس رافینیا توانست باضربه سر دروازه حریف را باز کند و درنهایت این روبن بود که گل سوم باواریایی ها را به ثمر رساند. گلی که روبن زد هم توسط آلابا ساخته  و پرداخته شد تا این ستاره اتریشی، یکی از برترین بازیکنان میدان باشد. با وجود این سه گل باواریایی ها از تلاش دست نکشیدند و ژردان شکیری که به جای روبن وارد زمین شده بود، دائما به دنبال افزایش تعداد گلهای تیمش بود ولی بازی با همین سه گل و واریز سه امتیاز به حساب تیم باواریایی به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 11:41 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح